Ana içeriğe atla

Soruların gücü

'Güçlü Soru Sorma Sanatı' adında bir kitaba başladım . Gereksinim duymamın asıl sebebi kendi sanal dünyamız da egolarımız kabarık bir şekilde sürekli aynı gözlükten bakıp duruyoruz. Bu zincir beni inanılmaz rahatsız etti . Değişimi mecbur gördüm . Değişim olmalı peki nasıl ? Bende bunun kendimize en güçlü soruları soralım ve bırakalım . Evet ben bunu yapmaya niyet ettim. En sarsıcı soru ne olurdu diye düşündüm ? Hayatımda rutin giden alanlar neler .Bu konuda nasıl bir bakış açısı geliştirirsem mutlu hissederim . Bu soruyu çok beğendim . :))) Yeni bir yıl yeni umutlar yeni başlangıçlar . O zaman hedef sorularımızda olmalı.
 
Hedeflerim
 1-Hedefime ulaşmam için ne kadar çalışmam gerekiyor. ?
 2-Yaşam hedefim açık ve net mi ?
 3-Hedeflerim bana mı ait?
 4-Hayatımızın hangi alanlarında iyileştirme yapabiliriz ?
 5-Hayatınızda nelerin daha fazla olmasını isterdiniz .?
 6-Hedefe ulaşman kolay mı soruların güzelliğine mest oldum .

 Bugün yazı evinde bizim tatlı kızlarla yazı yazıyorum . Ya bir saçmaladım yazılarımı okuyamıyorum resmen ne yazmışım kendim bile anlamadım . Çok utandım çok hızlı düşündüğümü fark ettim . Hislerimi kontrol ettim . Adım adım bu düşünceleri düşündüm . yüzleşmek inanılmaz iyi geliyo . Birde kendine soru sormak . Asla ne yapmaman gerekiyor Burcu diye sordum  Şikayet etmemen, şikayet çözüm becerisini elinden alıyor gibi hissediyorum .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SÜTLAÇ

Hakiki sütlaç tarifi ! İçinde pirinç unu, nişasta falan yok, tamamen doğal. İçine koyduğumuz pirincin kendi nişastası ile kıvamını buluyor ve tadına doyum olmuyor. Ayrıca yapımı çok kolay yalnız biraz vakit istiyor. Malzemeler Su Bardağı ölçüsü 200 ml 1 litre süt 1 çay bardağı pirinç 1 su bardağı toz şeker pirinci haşlamak için bir miktar su bir tutam tuz Yapılışı Pirinci haşlamak için ile tencereye koyuyoruz. Üzerini 2 parmak geçecek kadar su ekliyoruz.Üzerine bir tutam tuz ekip pirinci pişmeye bırakıyoruz. Pirinçler suyunu çekince ( bu aşamada pirinçler suyunu çekecek ama çok hafif sulu kalacak ) üzerine sütü ekliyoruz orta ateşte kaynamaya bırakıyoruz. Sütlaçın dibi tutmasın diye ara ara karıştırıyoruz. Yaklaşık yarım saat böyle pişirdikten sonra şekeri sütlaca ekliyoruz. Ocağı kısık konuma getirip bu şekilde ara ara karıştırıp pişirmeye devam ediyoruz. (yaklaşık yarım saat ) Sütlaç yoğunlaşınca altını kapatıyoruz. Sütlacı kaselere paylaştırıyoruz. Üzerine istersek tarçın serpiyoruz

Bilinç ve Farkındalık 16 Gün Egzersizi

16. GÜN: Gerçek zenginlik İçin Anahtar: Şükretmek gerçek zenginliğin anahtarıdır. Eğer bankada milyonlarca liranız varsa ve tüm enerjinizi bunları başkalarından nasıl koruyacağınızla ya da bunları kaybetmemek için ne yapacağınızla geçiriyorsanız gerçekte zengin değilsiniz demektir. Günlük ihtiyaçlarınızın karşılandığının farkına vardığınızda şu anda sahip olduklarınıza ve hayatta olduğunuza şükrettiğinizde gerçekten zenginsiniz demektir. Daha öncede belirttiğimiz gibi amaçlarınızı hayatınıza daha hızlı çekmek için amaçlarınızın sizin için zaten gerçekleştiğini mümkün olduğunca kuvvetli hissetmelisiniz. Olmuş gibi yapmak; bunun bir yolu tüm hayalleriniz gerçek olmuş gibi rol yapabilirsiniz. Önemli olan hayalleriniz gerçekleştiğinde yaşayacağınız sevinci mümkün olduğunca hissetmektir. Bu nedenle amaçlarınız gerçekleştiğinde neler hissedeceğinizi düşünün ve bunları amaçlarınız başarı ile gerçekleşmiş gibi rol yaparak oldukça yoğun bir şekilde hissedin. Bu hislerdeki enerji geli
Dolap süsleri koloksiyonu yapmaya karar verdim.